Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro řízení technologií
Zapletal, Filip ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje systémy a uživatelská rozhraní pro dohled a řízení technologických zařízení. Čtenáři přibližuje základní přístupy k tomuto problému, běžně používané komunikační protokoly a existující uživatelské rozhraní. Na základě zjištěných poznatků jsou definovány požadavky pro návrh moderního uživatelského rozhraní pro řízení technologií, zvláště v oblastech zpracování čisté a odpadní vody. Závěr práce tvoří popis implementace uživatelského rozhraní na základě definovaných požadavků a srovnání s existujícími systémy.
Webové aplikace na platformě Node.js
Červený, Pavel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na platformě Node.js za použití dalších nástrojů a technologií, využívaných pro vývoj podobných aplikací. Hlavním cílem je vytvoření prototypu vzdělávací aplikace, pomocí které se uživatelé budou moci naučit základním dovednostem programovacího jazyka Javascript. V textu jsou postupně popsány technologie pro vytvoření aplikace, teorie provádění zdrojového kódu ve webové aplikaci, návrh aplikace, její implementace a testování.
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Web Application for Information Dashboard Design
Pastushenko, Olena ; Ismael, Mazen (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This paper describes the steps of designing and development of the Web Application for Information Dashboard Design. The primary challenge is not only to visualize the data on the charts, but also to increase the usability of the final product and to allow programmers to add new widgets quickly and with minimum input required. Visualization tools are being analyzed both from the historical and modern perspectives. Big attention is paid to how human brain perceives information. Charts development tools (in particular, JavaScript libraries) are analyzed and the need in a new application is proven. Development is then described as an iterative process, including application prototype designing and several phases of usability testing and evaluation. As a part of the project, the open-source Vue.js extension for working with charts is developed. Resulting application satisfies all initial requirements and allows to create a new dashboard based on custom design, or using one of the predefined templates.
Interaktivní prezentační systém genealogických dat
Kakiš, Dávid ; Vídeňský, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom a tvorbou aplikácie za účelom poskytnutia alternatívy prezentovania genealogických dát. Práca dokumentuje základné teoretické poznatky z odvetvia genealógie, užívateľskej interakcie s počítačovým systémom a existujúcich softvérových riešení. V práci bola vytvorená jednostránková webová aplikácia implementovaná v prostredí frameworkov Laravel a AngularJS, obsahujúca vlastný spôsob ukladania dát v MySQL. Aplikačný výstup by mal v praxi poskytnúť jednoduché rozhranie pre pohodlnú obsluhu a prezentáciu rodokmeňov čo najširšej skupine užívateľov.
Mobilní aplikace pro pořizování a prohlížení fotografií stejného objektu v různých časech
Plšek, Dominik ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Refotografie je již dlouhou dobu zkoumaným tématem v oboru fotografie. Cílem refotografie samotné je opakovaně pořizovat fotografie stejné scény v různých časech. Výsledkem je kolekce fotografií s referenční, mnohdy historickou fotografií zachycující vývoj a případně změny focené scény. Nicméně refotografie samotná je pro fotografy nesnadným úkonem. Fotograf se musí vyrovnat s pohyby v šesti stupních volnosti a případnými změnami předmětu fotografie nebo změnou jeho okolního prostředí. V poslední době se výzkum zabývá výpočetní refotografií využívající výpočetní postupy a algoritmy z oboru počítačového vidění, se záměrem omezit překážky při pořizování opakované fotografie.       Cílem diplomové práce je vytvořit mobilní aplikaci sloužící uživatelům k zachycení preciznější refotografie a umožnit její sdílení s ostatními uživateli aplikace. Navržená aplikace využívá dostupných senzorů na zařízení k navigaci uživatele na odpovídající lokaci. Současně uživatele provází během procesu k vyfocení přesnější refotografie. Uživatelské rozhraní aplikace je specificky navrženo pro refotografii. Práce obsahuje témata návrhu uživatelského rozhraní, vývoje mobilních aplikací pro operační systém iOS a návrh a produkční nasazení serverové části služby a API pro mobilní aplikaci.
Nástroj pro podporu neformální specifikace pro mobilní zařízení
Rzyman, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem efektivního řešení podpory oblasti neformální specifikace formou aplikace pro mobilní zařízení s dotykovým displejem, Apple iPad. Návrh doprovází studie několika oblastí a to zejména neformální specifikace, jako součásti softwarového inženýrství, také studie tvorby uživatelských rozhraní a možnosti jejich implementace a následného testování uživatelské způsobilosti. Práce definuje funkční požadavky vyvíjeného nástroje, doprovázené návrhem a implementací celkem tří odlišných konceptů grafického uživatelského rozhraní. Důležitou součástí je vyhodnocení uživatelských testů, kterým byla aplikace podrobena. Dosažené výsledky slouží především k definici dalšího vývoje nástroje.
Chatbot pro Smart Cities
Jusko, Ján ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjednodušit přístup k informacím občanům statutárního města Brno a zároveň modernizovat způsob komunikace mezi občanem a jeho městem. Zvolený problém práce řeší vytvořením konverzačního agenta - chatbota Kroka. S využitím umělé inteligence a analyzátoru českého jazyka je agent schopen porozumět určité množině textových dotazů v přirozeném jazyce a odpovídat na ně. Agent je dostupný na platformě Messenger a disponuje znalostní bází, která obsahuje data poskytnutá městem. Při provedení rozsáhlého uživatelského testování na celkovém počtu 76 občanů města se ukázalo, že až 97\% respondentům se líbí idea městského chatbota a vědí si představit, že ho budou pravidelně používat. Hlavním zjištěním této práce je, že široká veřejnost dokáže dobře přijmout a efektivně využívat chatbota a výsledky této práce motivují k dalšímu vývoji praktických aplikací konverzačních agentů.
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.